حمله‌کنندگان به اتوبوس پرسپولیس ۲ سال محروم شدند


کمیسیون انضباطی در مورد تیم های لیگ برتر و قسمت 1 حکم صادر می کند. به گزارش مجله آنلاین ، طبق اعلام فدراسیون فوتبال ، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن قبل از این دیدار برگزار شد و اتوبوس تیم پرسپولیس توسط دو هوادار ذوب آهن که با بمب های آتش زا پرتاب می کردند آسیب …

حمله‌کنندگان به اتوبوس پرسپولیس ۲ سال محروم شدند https://online-mag.ir/2021/06/حمله‌کنندگان-به-اتوبوس-پرسپولیس-۲-سال/ مجله آنلاین Wed, 23 Jun 2021 10:01:49 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/06/حمله‌کنندگان-به-اتوبوس-پرسپولیس-۲-سال/ کمیسیون انضباطی در مورد تیم های لیگ برتر و قسمت 1 حکم صادر می کند. به گزارش مجله آنلاین ، طبق اعلام فدراسیون فوتبال ، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن قبل از این دیدار برگزار شد و اتوبوس تیم پرسپولیس توسط دو هوادار ذوب آهن که با بمب های آتش زا پرتاب می کردند آسیب …

کمیسیون انضباطی در مورد تیم های لیگ برتر و قسمت 1 حکم صادر می کند.

به گزارش مجله آنلاین ، طبق اعلام فدراسیون فوتبال ، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن قبل از این دیدار برگزار شد و اتوبوس تیم پرسپولیس توسط دو هوادار ذوب آهن که با بمب های آتش زا پرتاب می کردند آسیب دید.

کمیسیون انضباطی گفت که پس از رسیدگی به جرائم پرتاب شعله های آتش مهرداد حسن پور و پارسا کریمی برای اثبات جرم ، هر یک برای جبران خسارت مالی به مدت دو سال وارد استادیوم ملی فوتبال و ورزشگاه فوتسال شدند و اعلام کرد که وی به این حکم محکوم شده است. قابل اجرا است و ممکن است ظرف 7 روز از تاریخ این ابلاغ به کمیسیون تجدیدنظر شکایت شود.

علاوه بر این ، تحقیقات شکایات از باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس و تخلفات احتمالی باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام خواهد شد زیرا تحقیقات در این مورد باید به پایان برسد.

* دیدار تیم های نود ارومیه و تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ دسته یک زمانی برگزار شد که نادر آقازاده سرمربی نود ارومیه تخلفی را انجام داد که بر خلاف عمل ورزشی است. مطابق ماده 60 وی به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رأی فوق قطعی است.

نقض کریم عزیزی توسط تیم نود ارومیه ، که تحریک آمیز بود ، ورود وی به ورزشگاه محل بازی را در دو جلسه منع کرد. این رأی قابل اعتراض است.

یحیی بهاری ، مدیر تیم نود ارومیه ، به اتهام اعمال خلاف ورزشی به محکومیت انضباطی کتبی محکوم شده است. رأی فوق قطعی است.

علاوه بر این ، اکبر سوگیری ، مربی تیم خوشه طلایی ، به دلیل اخلاقی که قبل از شروع مسابقه برای یک مربی تیم حریف مانند یک ورزشکار نبود ، از نظر اخراج به دلیل تشنج در طول مسابقه تنبیه شد. بود. رأی فوق قطعی است.

بهمن حسنی مربی تیم نود ارومیه نیز به دلیل فعالیت غیرقانونی علیه مسئولان رسمی مسابقه در یک جلسه از همراهی تیمش منصرف شده و مجبور به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی است. رأی فوق قطعی است.

تیم نود اولمیا به دلیل رفتار نامناسب تیم 50 میلیون ریال جریمه شد. رأی فوق قطعی است.

* مسابقه تیم ادبیات علمی تبریز و تیم موتورشام تبریز در سری لیگ دسته 2 برگزار شد و امیر یوسفی مربی تیم ادبیات علمی تبریز به داور توهین کرد. وی به همراهی تیمش و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی به یک جلسه محکوم شد.

رضا حدادی مقدم و بهمن صادقی مربیان تیم علوم و ادبیات تبریز به دلیل ناقص بودن مسابقه و پرداخت جریمه به دلیل سو abuseاستفاده از مقامات رسمی این مسابقات ، از همراهی تیم در هر سه جلسه محروم شده اند. بود. 60 میلیون واقعی .. این رأی قابل اعتراض است.

تیم ادبیات علمی تبریز مسئول نیمه نهایی مسابقه شناخته شد و باید نتایج تیم را باخت 3 بر صفر و 120 میلیون ریال جریمه اعلام می کرد. این رأی قابل اعتراض است.

انتهای پیام


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 2 تير 1400 ] [ 15:55 ] [ Rose Rain ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]